måndag, mars 05, 2012

Tack och ajöss gott folk

Okej det har varit några sorgliga comebackförsök av undertecknad på senare tid (eller typ »senare«). Men jag inser att jag nog inte kommer att bli den jag varit. När det är sagt vill jag härmed meddela att jag lägger ner det här. Det har varit fina sex och ett halv år. Jag har älskat er. Ni har älskat mig. Vi har tillsammans simmat från stranden »kränkning« till stranden »förtal« över havet »reklam«. Kanhända ses vi igen någonstans.

Om du som läser det här vill anlita Madame Börje för att skriva eller till exempel utföra flyttstädningar, är du mer än välkommen att höra av dig.

Thanx guys. Vi ses i Nangijala.
- - -
Farsta, 5 mars 2012

7 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för allt. Uppåt framåt.

Madame Börje sa...

Sju och ett halv år skulle det ju vara. HERREGUD.

ByourN sa...

Kungligt jävla blogg det här var. Borde enligt min enkla mening belönas med en plats i Platinaakademin.

Tack!

Anonym sa...

Hysteriskt bra blogg. En av få anledningar till att överhuvudtaget jobba i reklambranschen är att förstå internhumorn här till fullo.
Lyfter på hatten och säger "Tack".

Anonym sa...

Tack för mysiga stunder. Trist att du slutar skriva. Men det är klart: om man aldrig slutar kan man inte göra storstilad comeback!

//j

Anonym sa...

Så, nu tycker jag att din paus har varit lagom lång. Välkommen att börja igen. tack.

Anonym sa...

Vakna!